Brussels airport moet blijven, nachtvluchten ook

Contacter l'auteur de la pétition

Ce sujet de conversation a été automatiquement créé pour la pétition Brussels airport moet blijven, nachtvluchten ook.


Visiteur

#26

2015-06-13 19:20

Omdat hiermee ook veel jobs verloren zullen gaan! Wie was er het eerst de luchthaven of de klagers?

Visiteur

#27

2015-06-13 19:31

Ik woon al gans mijn leven aan de rand van diegem/ Zaventem ik zou mijn geen leven zonder de vliegers kunnen inbeelden ik vindt het ook keimooi om er naar te staren als ze overkomen als het nu stijgen of dalen is

Visiteur

#28

2015-06-13 20:34

De mensen die rondom/onder vliegroutes wonen betalen tot 1/3 minder voor de aankoop van een woonst. Een "goedkopere"-woning kopen en dan gaan klagen dat het te luid is enorm unfair. Volgens mij heeft niemand hun verplicht om daar te gaan wonen tegen een goedkoper tarief dan hun tegenhangers die op een stille locatie wonen en jarenlang ook extra centjes mogen leggen. Het zou oneerlijk zijn om vliegroutes te veranderen waardoor andere mensen de dupe worden en hun eigendom in waarde daalt. Alsook andersom dat de eigendom van de klagers ineens een pak stijgt in prijs omdat ze ineens nietmeer in een vliegroute zitten.

Visiteur

#29

2015-06-13 20:42

omdat het een schande is van die mensen die de vlieghaven weg willen ! Die was er al en zij zijn er gaan wonen, dus zij moeten verhuizen en niet de vlieghaven!!! Ze moesten zich schamen om zo te wensen dat vele mensen hun job verliezen!!

Visiteur

#30

2015-06-13 21:02

Weten de "tegenstanders" wel wat er aan de luchthaven hangt? Tewerkstelling & plaatselijke handel.
Dit gaat niet over nachtrust, dit gaat over eigenbelang. De luchthaven is er al tientallen jaren, de klagers wonen er waarschijnlijk veel minder lang.

Bovendien... ik woon langsheen de N2. Het is bewezen dat dit lawaai veel meer stoort dan de luchthaven. Ik heb er mee leren leven. Woon anders eens langs een spoorweg.

Dat de klagers verhuizen, dan is er plaats voor mensen die geloven dat deze omgeving een grote toekomst heeft.

 


Visiteur

#31

2015-06-13 22:27

omdat de klagers er komen wonen zijn terwijl ze wisten dat er een luchthaven in de omgeving is.

Visiteur

#32

2015-06-14 00:19

voor men daar gaat wonen weet men dat er lawaai zal zijn.
Als je dat niet wil zoek dan een andere woonst en kom nu niet klagen!

Visiteur

#33

2015-06-14 06:23

Ik woon er en heb er geen last vzn

Visiteur

#34

2015-06-14 06:51

De luchthaven was er eerst,ze sluiten zou tot een enorm banen verlies leiden,daar moet niet aan geraakt worden

Visiteur

#35

2015-06-14 07:03

Wij horen natuurlijk ook de vliegtuigen overvliegen. Maar we hebben ook de voordelen van een luchthaven in de buurt. Werkgelegenheid en snel op reis met het vliegtuig. Liever wat decibels van het luchtverkeer dan werkloosheid.

Visiteur

#36

2015-06-14 07:22

Omdat ik wil dat de luchthaven hier blijft, er zijn een paar tienduizend mensen tewerk gesteld, rechtstreeks en onrechtstreeks. Ikzelf heb 20 jaar onder de landende vliegtuigen gewoond in Steenokkerzeel (met, toen, kleine kinderen) wij hebben ons nooit gehinderd gevoeld, mijn kinderen wonen nu nog altijd in Steenokkerzeel en zijn zeker niet bij die verzuurde klagers! Zelf heb ik op de luchthaven gewerkt, veel op de tarmak gestaan en bewonderend gekeken naar de landende en opstijgende vliegtuigen tegen de achtergrond van opkomende en dalende zon, prachtig gewoon!!! Wedden dat deze zuurpruimen binnen enkele weken op vakantie vertrekken met het vliegtuig en dan liefst zo goedkoop mogelijk in de sardienendoos van de lage kost maatschapijen die dan vertrekken om 3uur of 4uur s'morgens, 't is da ze dan het "lawaai niet horen" en hun buren en dorpsgenoten dan de pot op kunnen. Van egoisme gesproken!!!!!


Visiteur

#37

2015-06-14 07:48

Er verdwijnen al zo veel bedrijven. De luchthaven is er al vele jaren en de mensen die reclameren moeten maar verhuizen. Ze hebben hun huis of grond goedkoop kunnen kopen maar ze wisten de gevolgen. MOET BLIJVEN! !!!!

Visiteur

#38

2015-06-14 07:49

De luchthaven is daar al veel langer dan degenen die ze weg willen....waarom zijn ze er ooit komen wonen ??? Men zou hun nominatief moeten registreren om hun alzo een ticket te kunnen weigeren mochten ze er een willen kopen, en hun dan prompt BUITENGOOIEN !!!!!

Visiteur

#39

2015-06-14 08:00

Luchthaven was er eerst mensen moeten hun maar aanpassen als ze er gaan wonen

Visiteur

#40

2015-06-14 08:01

Het zou beter zijn dat die mensen zelf verhuizen, die weten echt niet wat die luchthaven betekent voor werk en economie. Hier zijn zelfs mensen die vlak naast de spoorweg gaan wonen zijn....spoorweg verhuizen?

Visiteur

#41 Re:

2015-06-14 08:24

#1: -  inderdaad, ik heb ook jaren in Diegem gewoond. Ben er later gekomen dan de luchthaven, en heb er heel weinig last van gehad. Zeker geen reden tot klagen dus. Eenvan mijn buren kwam altijd klagen en zagen, maar hij werkte dan ook voor een concurrent van dhl, en dus waren zijn belangen zeker anders. Luchthaven en luchthavenjobs moeten blijven !!!

 


Visiteur

#42

2015-06-14 09:01

Omdat de mediageile actiegroepen niet beseffen welke gevolgen hun vraag heeft. Ik woon naast de luchthaven en weet maar al te goed voor hoeveel werkgelegenheid dat Brussels Airport zorgt. Het zou beter zijn om de actiegroepen te verhuizen daarmee zijn we van hun hypocriet gezaag vanaf. Hersenloze eikels!!!

Visiteur

#43 Re:

2015-06-14 09:10

#28: -  

 Ik denk dat je je research even opnieuw moet doen. Ik woon in Steenokkerzeel en huizen/gronden zijn hier niet goedkoop. De mensen die klagen zijn allemaal inwijkelingen die hier zijn komen wonen omdat van hieruit alles gemakkelijk te bereiken is. 


Visiteur

#44

2015-06-14 09:19

Brussels Airport was al gevestigd in Zavantem voor de mensen er kwamen wonen. Eerst ergens goedkoop een huis kopen, er jaren wonen en dan ineens gaan klagen en zagen over de overvliegende vliegtuigen. Dat ze dan verhuizen!!!


Visiteur

#45

2015-06-14 09:26

Ik ben werkzaam bij DHL koerier bedrij en wil dat de mensen in deze sector hun job behouden.

 


Visiteur

#46

2015-06-14 09:42

Ik heb 40 jaar in steenokkerzeel gewoond, mij heeft het nooit gestoord! Ik woon nu in Mechelen en heb daar meer last van nachtlawaai dan naast de luchthaven.

Visiteur

#47

2015-06-14 09:46

omdat zaventem daar al eeuwen ligt en de klagers daar enkele jaren wonen , dat zij vertrekken en de luchthaven laten leven , simpel. ik he 30 jaar vlakbij de luchthaven gewerkt , de vliegtuigen verstoren alleen maar de zuurpruimen !!

Visiteur

#48

2015-06-14 09:58

Op de luchthaven werken heel veel mensen. Ze is belangrijk voor onze economie. Ik woon al meer dan 50 jaar in Kraainem en de luchthaven was er al voor mij. Wanneer je hier komt wonen weet je dat je dicht bij de luchthaven bent en dat deze deel uit maakt van je leven. Als je rust wil, moet je ergens ver weg gaan wonen. Het is gewoon een keuze die je moet maken.

Visiteur

#49

2015-06-14 10:09

De luchthaven is er al veel langer dan die zure actiegroepen, mensen bouwen huizen onder de start of landingsbaan en gaan nadien klagen dat er vliegtuigen over komen! Aan al die mensen een warme oproep : wees dan ook consequent : neem nooit geen vliegtuig meer!

Visiteur

#50

2015-06-14 10:43

De mensen die er rond wonen hebben toen voor een appel en ei die grond kunnen kopen, en nu gaan ze klagen, ze wisten van in het begin waar ze gingen wonen, zoals ik heb gepost op jullie pagina....
Iemand is vrij in het nemen van een beslissing, maar draag ook de gevolgen van die beslissing....