Brussels airport moet blijven, nachtvluchten ook
Contacter l'auteur de la pétition
Waarom nog minder ? Ze wisten waar ze gingen wonen, maar de goedkope grond trok hen meer aan dan de rest en nu beginnen ze te klagen ? Dat zij verhuizen, want op VTM was het volgens mij ook een krenterige Nederlandse die hier goedkoop komen wonen is en nu eens hoog van de toren wil blazen pffff ga zelf weg
Het is niet de luchthaven die moet verhuizen maar de mensen die de luchthaven hier weg willen.
Dat die hollandse is in schiphol gaat klagen zeg!!!
Ik vind het gewoon niet eerlijk, als vliegtuigen zo beperkt (zouden) moeten worden... waarom sluit men dan de autosnelwegen ook niet? En zeker de spoorwegen! ( en creches en speelpleinen en scholen en jeugdhuizen en fuiven en...en...) Want ik kwam uit een bosrijke omgeving en nu in een gemeente met een spoorlijn, dag en nacht gedender en gerinkel... en dan woon ik er nog niet pal naast zoals enkele miljoenen mensen.... Het mensDOM is echt aan het verzuren dat het niet mooi meer is ! Neem een voorbeeld aan het dierenRIJK daar leven ze nog altijd samen met elkaar... (tenzij de mens ze niet verjoeg, doodde of uitgeroeid heeft)
Zonder de luchthaven zal het geluid van deE40 te horen zijn en zonder de E40 is er nog steeds dat irritante geluid van het groeiende gras
Onze luchthaven, Het icoon van Belgie moet blijven!
Re:
idd, zie de FB groep "front tegen de actiegroepen tegen nachtlawaai rond Zaventem" 1000 leden in 24u tijd en allemaal woonachtig in de omgeving
| This discussion has been closed. |