The right for parents and guardians of those with diagnosed servere mental health illness have the right to intervene with medical help

We the undersigned agree that those caring for loved ones with diagnosed servere mental health illness should be granted the right to intervene with medical help, administration and assessment  during times of non compliense to ensure the patient is kept level headed and to avoid the usual progression of agression isolation and dangerous behaviour.

To summarise this right would prevent patients unfortunate beliefs and actions impacting on themselves those around them and the police.

En signant, j'autorise GINA CARTWRIGHT à remettre ma signature à ceux qui ont le pouvoir en la matière.

OU

Pour recevrez un e-mail contenant un lien pour confirmer votre signature. Pour vous assurer de recevoir nos e-mails, veuillez ajouter info@petitionenligne.net à votre carnet d'adresses ou votre liste des expéditeurs autorisés.